dinsdag 26 december 2017

Het was een drukke tijd




Het was een drukke tijd voor kerstmis.
Mijn borduurwerk heb ik afgemaakt.
Kerstcake gemaakt.
Mutsen gehaakt en gebreid.
Ook kwam Daisy bij ons.




Mijn borduurwerk is klaar.
Wat ik nu ga borduren weet ik nog niet.
Ik heb meerdere patronen klaar liggen.
Weer een grote of toch een kleinere.


De kerstcake smaakte goed.




De alternatieve kerstboom, gekregen van onze dochter.




In de koffer onder de kerstboom zaten de mutsen, 
die ik voor iedereen gemaakt had.




19 mutsen
Drie verschillende patronen
Zo was er wat te kiezen.



Alleen voor onze kleindochter was er niets te kiezen.





Dan was er ook nog Daisy.
Het gaat goed met haar. 
Hier staat ze te kijken naar paarden, die langs kwamen.


2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuke mutsen heb je gemaakt. Daar is ierdeen vast blij mee. Goede jaarwisseling gewenst. Hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mutsen die vandaag wel heel erg lekker zijn om op het hoofd te zetten.
    Drukke dagen zijn het wel maar ik zou ze niet graag willen missen!.
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2018 tor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen