zondag 13 augustus 2017

De draad oppakken




Ik probeer de draad van mijn leven weer op te pakken.
Gelukkig heb ik altijd kunnen borduren.
Ook haken gaat prima, maar breien gaat wat moeizamer.
Omdat ik ooit mijn arm en elleboog heb verbrijzeld.
Maar het lukt wel, als ik het niet al te lang achter elkaar doe.
Maar babytruitjes zijn dus goed te doen.

Verder probeer ik net als vroeger weer iedere week samen met Bob, 
een uitje op woensdag te plannen.
Maar na ieder uitje etc. moet ik wel een rustdag plannen.
Volgens de artsen duurt  het herstel zeker een jaar.
De laatste ingreep is nu 7 maanden geleden.
Wel slik ik nog veel medicijnen tegen de ontstekingen.
En die hebben de nodige bijwerkingen

Zo zijn we vorige week woensdag naar Goes gegaan.
Naar de tentoonstelling van Jeanny Coppen.



Het was geweldig om haar werken te zien.
Ik volg haar blog, dus het was oh, zo, herkenbaar.
Wat een prachtig werk maakt zij.
Zo fijn om dit moois in het echt te zien.









Een aantal van haar werken heb ik ook gemaakt.


Dit tasje waar Jeanny het patroon op haar blog heeft geplaatst.



Deze merklap stond volgens mij ooit in de Ariadne.
Die hangt ook bij mij aan de muur.





Deze hangt bij ons in de gang.

Naast het museum "De Bevelanden" is het weeshuis.
We gingen het poortje onderdoor op weg naar de auto.



En kwamen op een mooie binnenplaats.




Naar huis, de Zeelandbrug over.



Die natuurlijk open was. 
We hadden geen haast, dus we keken naar de zeilboten en de mooie luchten,


Naar huis want dan is mijn energie op.
Maar ik heb wel weer genoten.

2 opmerkingen:

  1. En dat is het voornaamste "dat je genoten hebt"van al het mooi's van Jenny. Het was ook mijn bedoeling om de tentoonstelling te gaan bezoeken om vel van haar werk wat ze ook op haar blog laat zien in het echt te gaan bekijken het kan nog tot oktober dus wie weet.
    Neem zelf de tijd om op te knappen dat lijkt mij heel verstandig.
    Fijne week.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dag heb je gehad. Bijzonder om de werken van Jeanny Cobben te zien. Gisteren opende de directeur van het museum in Goes een tentoonstelling in Heerde met meer dan 100 werken van leerlingen van Afke Wullink. Allemaal werken die niet eerder zijn vertoond. Er hangen prachtige merklappen. ( ook mijn Emmahuis hangt erbij!) Hart. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen