maandag 24 juli 2017

Randje per week 2016




Dit weekend was mijn Randje per week 2016 klaar.
Eind maart ben ik daarmee begonnen. 
Ik had gehoopt om hem in onze vakantie klaar te hebben.
Het laatste deel wilde maar niet vlotten.


Ook moest ik nog wat fouten en foutjes herstellen.
Maar nu is het dan toch klaar.
En ik ben er tevreden mee.


Nu ga ik gauw aan een nieuw borduurwerk beginnen.


Dit zal het waarschijnlijk wel worden.
Het was ooit een gratis patroon op Needle-print.
Maar dat bestaat helaas niet meer.
Ik had graag nog een paar patronen gehad.
Er stonden mooie Quaker patronen op.
Allemaal gratis te downloaden, helaas.



4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is die mooi geworden, wat een werk. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!! En dat nieuwe werk is ook prachtig. hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het prachtig geworden.
    Volgens mij heb ik dat nieuwe patroon ook nog opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi geworden. Ik heb het patroon in Febr. op de beurs gekocht voor ooit. Garen en linnen is wel in huis maar helaas de winkel met tijd is al heel lang gesloten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen