zondag 18 december 2016

Jarig


Twee jaar oud

Vandaag is onze oudste zoon jarig.
Hij is 48 jaar geworden.
Gisteren was hij bij ons.
Hij komt elke 14 dagen een dag, en helpt ons met allerlei klussen.
Gisteren was dat de kerstboom opzetten.




Vandaag zijn we thuis gebleven.
Dus heb ik heerlijk aan mijn letterlap kunnen werken.
Het gaat snel
Ik wil hem ook graag dit jaar nog nog klaar hebben.



Volgens mij moet dat lukken.


Ik werk met het patroon op de laptop of Ipad. 
Niks geen patroon op papier, zoals ik vroeger deed. 
Nu dus gewoon een foto van het patroon.



Nog twee motieven afmaken.




1 opmerking:

  1. Ja ja kleine kinderen worden groot. Onze oudste wordt in Maart 47. Wat is en wordt dat een prachtige letterlap waar je mee bezig bent. Zo heerlijk om met dit weer en in deze tijd van het jaar warm en gezellig te zitten handwerken.
    Ik wens jullie hele fijne feestdagen toe en hoop dat 2017 voor jullie een beter jaar wordt met heel veel gezondheid.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen