zondag 21 juni 2015

Rommelmarkt in Klaaswaal




Vrijdag ging ons bridge-avondje, vanwege vakantie, niet door.
We besloten om naar de rommelmarkt in Klaaswaal te gaan.
We gaan niet zo vaak meer naar rommelmarkten. Want we komen altijd wel met iets naar huis.
Maar dat snuffelen op zo'n markt vind ik heerlijk.

Bij binnenkomst zag ik hem al staan; een terracotta bloembak.
Tegenwoordig koop ik alleen dingen die we echt kunnen gebruiken.
Niet iets wat we alleen maar leuk of mooi vinden. We hebben al spullen genoeg!

Ik zag nog 5 wijnglazen staan.
Dit glasservies, Ambassador van Leerdam, wordt niet meer gemaakt.
Ook onze dochter spaart deze glazen. 
Dus als ik ze zie koop ik ze, want zo vaak zijn ze niet op rommelmarkten.




Ook vonden we een paar aardige DVD's


Tijdens onze vakantie kijken we altijd naar films.
Ik vond nog twee DVD's, kostuumdrama van de BBC, met de verfilming van verhalen van Jane Austin.
Goed voor vele uren kijkplezier.




Deze bloembak konden we goed gebruiken voor ons pas aangeschaft olijfboompje.
Dus gauw ons olijfboompje er in gezet.



Van de week ga ik hem echt in deze pot zetten.


1 opmerking:

  1. Altijd leuk zo'n rommelmarkt. Mooie buit en fijn dat je zo de glazen aan kunt vullen. Prachtig olijfboompje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen