woensdag 1 april 2015

Schoenen





Bob is druk doende op de "boeken-zolder".
Daarom kwamen er allerlei dozen vol schilderijen te voorschijn.



Daar moest ik natuurlijk even in kijken, ik had geen idee meer wat er in zat.

Zo kwam ik het schilderijtje met de schoentjes tegen. Geschilderd door mijn moeder.
 Het zijn de eerste schoenen van mijn zusje en mij.
Het leuke is dat de schoentjes er nog zijn. 








De eerst schoenen van mijn zusje zijn flink wat groter, dan die van mij. 
Zij was dan ook groot en ik was klein en ben dat nog steeds, de 1.60 m heb ik nooit gehaald.
De mensen dachten vaak dat zij de oudste was, maar zij was 17 maanden jonger.


Karla's eerste schoenen

Mijn eerste schoenen

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi logje Will. Het schilderij van je moeder is prachtig en heel bijzonder dat de schoenen ook nog bewaard zijn. Ik vind dit ook veel leuker dan de verzilverde schoenen die je veel ziet. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig. Wat laat je steeds mooie verrassingen zien op je blog.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen