vrijdag 20 maart 2015

Trap af





Hier ga je naar beneden in het Sliedrechts Museum.
Het eerste wat ik zag was een poppenwagen.


Er achter staat een rieten poppenwagen, ach zo een had onze oudste dochter.

Langs de wanden stonden vitrines, vol oud speelgoed. Wat een herinneringen riep dat op.

Een vitrine met allerlei poppen. Hier heb ik lang staan kijken.
Ik was vroeger een echte poppen-moeder. 
Wat had ik graag zo'n mooie poppenwagen, als daar stond,  gehad.





Nog een vitrine vol herinneringen.




Ach dat serviesje rechts, met het groene decor, onze jongste dochter heeft dat ook gehad. Hoe vaak heeft ze daar wel thee uit geschonken.





Hier staat net zo'n motor als ik vroeger had.



Ach wat was hier veel te zien, werkelijk genieten. Het was zo herkenbaar.

Hierna zijn we in het andere gebouw, het Kantongerecht, naar beneden gegaan. En daar was het genieten voor Bob.Allemaal oud gereedschap.






Een fraaie timmermanskist




De touwbaan.


We hadden een fijne middag in het Sliedrechts Museum.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ja, dat moet heerlijk zijn geweest om daar rond te lopen en al die herinneringen op te halen. Fijn, dat er musea zijn, die het ons kunnen laten zien.
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie rondleiding heb je gegeven, ik heb er ook van genoten. Vooral het speelgoed is enig om te zien. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen