woensdag 11 maart 2015

Haken en Borduren






Met veel plezier ben ik aan het haken. Ik ben bezig met de Crochet Along 2014.




Ik was er even niet aan verder gegaan, maar nu weer heerlijk eraan bezig.

Deze foto's zijn van gisteren, maar gisteravond wel een paar toeren gedaan.
Dus ziet de deken er weer anders uit.



Ik zag het patroon van de South Bay Shawl. Dat leek mij een een heerlijk werkje voor bij de TV.
Het is een simpel patroon, het zat dus zo in mijn vingers. 
Ik ben dus weer eens met meerdere dingen te gelijk bezig.  




Als je goed kijkt, zie je dat ik twee kleuren gebruik. Want alleen wit werd wel erg saai. Dus zo nu en dan een toer gebroken-wit. Tenslotte wil ik steeds meer gebroken-wit gebruiken en eindigen met alleen gebroken-wit. 


Het patroon staat op de Blog Haken bij Saar en Mien.
Op het internet vond ik nog diverse mogelijkheden om de rand af te werken.






Een video van Isabelle Beyns. Instructies over het haken van de shawl.


Maar natuurlijk ben ook verder gegaan met mijn letterlap van Gazette94.
Want borduren is toch wel een passie van mij. 
Ik moet altijd wel een borduurwerkje bij de hand hebben.





2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    wat mooi allemaal.
    Veel succes met de mooie handwerken.
    Ik hoop ook nog eens aan ht haken te gaan, maar moet me er weer in verdiepen. Het is zo lang gelden.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kom ik ook nog een prachtig handwerklogje van je tegen.
    Fijn dat er van die video's zijn, erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen