dinsdag 9 december 2014

Het leven gaat door



Oma Hans met haar zonen Bob en Wouter, kersen eten

Ons leven gaat weer verder, we pakken de draad weer op.
Dus hebben we traditie-getrouw op 5 december erwtensoep gegeten.




De erwtensoep had ik al eerder gemaakt en hoefde alleen maar warm gemaakt te worden en op smaak gebracht. Wat deze beide chefs graag voor mij deden. 
Buda staat er natuurlijk bij en hoopt dat er ook wat voor hem bij is. Maar niets ervan.... we willen geen gebedel.




Het was weer gezellig om met ons allen aan tafel te zitten. 




Ook ben ik weer gaan haken aan de deken. Daar was de laatste weken niets meer van gekomen.
Deze week willen we het maar eens rustig aan doen. Behalve de fysio hebben we geen afspraken gepland.
Rust, dat hebben we beiden hard nodig.

Met Bob gaat het goed, na zijn heup-operatie. Dat is nu bijna vier weken geleden. 
Na onze vakantie hebben we alleen maar "gehold" Veel naar Oma Hans in Delft. De laatste twee weken iedere dag. Omdat ik geen autorijd, moest ik iedere dag vervoer regelen. Onze kinderen hebben dat geweldig gedaan. Het is wel een uur heen en een uur terug. En als er file is, duurt het nog langer.

Nu kijk ik weer uit naar Kerst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten