woensdag 13 augustus 2014

Waar blijft de tijd?




Buster


De dagen vliegen voorbij en ik moet nog zoveel doen. En heb al zoveel gedaan.
Voor de bruiloft kleding passend gemaakt. Maar mijn eigen kleding moet ik nog doen. Omdat we allemaal niet zo groot zijn moet alles ingekort worden. Maar dat zal me wel op tijd lukken. 


Mouse

Vandaag moest ik voor controle naar het ziekenhuis en om 13.00 met Mouse naar de dierenarts. 
Het gaat niet goed met haar. Een poosje terug had ze een blaasontsteking. Door de medicijnen is ze weer opgeknapt. Maar nu wil ze niet meer eten. Ze ziet er niet ziek uit en loopt nog rond. 
Als ze donderdag niet is opgeknapt, gaan we weer terug naar de dierenarts. 
Het is een poes met een schildklierkwaal en ze is 17 jaar, bijna 18 jaar. Ze is 29 augustus geboren. 
Maar afscheid nemen is altijd moeilijk.
Nu zit Mouse naast mij op een stoel. Eigenlijk is zij altijd bij mij in de buurt. 





Gisteren liep ik bij Zeeman binnen en daar zag ik weer van die mooie bollen garen. Ik heb er aan toegegeven en heb er paar gekocht. Ik vind het heerlijk die bollen. Tegenwoordig zie je steeds meer bollen "wol" in de winkels. En ik zag overal op het internet leuke gehaakte dekens. 
Het is leuk om te doen en het gaat erg snel.



Ook komt Bob iedere dag met van alles uit de moestuin. Gisteren komkommers, tomaten, pepers en rode bieten, pruimen en bramen. En dat alles moet verwerkt worden.

pruimenjam
Rode bieten



Vandaag tussen alle bedrijven door nog jam gemaakt, ananas/gember.
Onze oudste dochter kwam eten en nam een pot mee.


We beginnen een leuke voorraad jam te krijgen.

Morgen is er weer een dag en ook dan is er veel te doen. Ik zie dat het al morgen is. Dus straks vroeg op en lekker aan de slag.

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je druk Will. Heerlijk uit eigen tuin, maar het is nu wel veel werk als alles tegelijk komt en verwerkt moet worden. Mooie garentjes, leuk patroon ook. Ik ben even uitgehaakt, maar mis het nu al. Beterschap voor Mouse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel te doen en dat zo vlak voor de bruiloft.
    ja, ik zie ook steeds bolletjes wol liggen en denk dan "wat kan ik er mee?".
    nog fijne voorpret gewenst voor het feest.
    Groejes

    BeantwoordenVerwijderen