woensdag 16 juli 2014

Borduren




Heerlijk borduren aan de vernaaide linten van Marken. Als het even kan heerlijk in de tuin. Wel in de schaduw, want ik mag niet in het directe zonlicht. Ik verbrand erg van zonlicht, Dus factor 50 smeren. Het liefst zit ik in de schaduw van een boom en die zijn er genoeg in onze tuin
Ook 's avonds zit ik veelal te borduren. Ik ben heerlijk opgeschoten.



Het laatste zwarte kruissteekje


Zo ver ben ik nu


Ik ga nu aan de holbeinsteek beginnen. Ik heb al een paar rijen gedaan. 



Dat gaat lekker snel. Je hoeft niet zo op te letten en te tellen.
Ik moet maar eens een ander borduurpatroon gaan zoeken om te maken. Want zonder een borduurwerk kan ik niet. 
Het "Zeeuwse Meisje" is er ook nog, dus die maar als eerste afmaken als de linten klaar zijn.

1 opmerking: