maandag 16 juni 2014

Thuis



Titel: zoals het klokje thuis tikt......

Ik heb deze tekening ooit gemaakt bij een opdracht;
" Zo als het klokje thuis tikt, tikt het nergens".


Na een vakantie in het noorden van Duitsland zijn we weer thuis.
Wel ben ik ziek weggegaan, de Lupus speelde weer eens op. Ik ben vertrokken met een antibiotica-kuur. Die heeft gelukkig geholpen en na vier dagen was de koorts gezakt. 
Maar toch was het een fijne vakantie waarin we wel het een en ander gedaan hebben.
Bob heeft veel kunnen lezen. Gelukkig heeft hij tegenwoordig een e-Reader. Vroeger ging er altijd een grote doos met boeken mee. Wat weer veel gewicht voor de camper was. Nu heeft hij op zijn laptop 8800 boeken staan, daar kan hij heerlijk uit kiezen. We hebben geen tv, we luisteren 's avonds naar muziek, lezen, borduren of doen een spelletje. 

Ik heb veel kunnen borduren. Met de "Vernaaide linten van Marken" ben ik flink opgeschoten.


camperplaats Musselkanaal

De laatste vakantiedag




Maar ik ben ook begonnen met dit borduurwerkje dat ik ooit in het museum Domburg kocht.
Ik moest er wel aan beginnen, want mijn zwarte borduurgaren was op. Maar dat heb ik gelukkig kunnen kopen. Wel in Nederland, want in Duitsland hadden ze Anckor.

Nu ben ik weer verder gegaan met de "Vernaaide linten van Marken".






2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Wat maak je toch prachtige dingen.
    Ook die tekening weer van dat klokje!
    Veel sterkte ewenst met de gezondheid.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden je linten prachtig. Domburger lapje is ook een schatje. Wat hadden jullie daar een heerlijk plekje aan het water. Jammer dat je ziek bent geworden. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen