dinsdag 18 maart 2014

Five years ago


18 maart Iedere dag een foto

Vijf jaar geleden



In het begin van het jaar lag er veel sneeuw. 

We waren volop bezig met de renovatie van ons huis.
Het jaar hiervoor was er in de woonkamer een nieuwe vloer geplaatst, omdat de balklaag en de planken erg slecht waren. In 2009 waren we bezig met de afwerking. 



Op de bovenverdieping kwam laminaat.






Buster was er altijd bij

Natuurlijk is er veel gesjouwd.




We hebben altijd veel hulp gehad van onze zonen, kleinzoon en schoonzoon. Want alleen had Bob dit allemaal nooit gekund. 

We hebben dat jaar niet alleen verbouwd, maar zijn ook verschillende keren op vakantie gegaan. Want na hard werken moet je ook wel eens ontspannen. En zo een poosje niet aan de verbouwing hoeven te denken. 




Maar ook is het nu precies vijf jaar geleden dat ik plotseling naar het ziekenhuis moest. Het was niet zo goed gesteld met mijn gezondheid. Ik sta nu onder controle bij meerdere artsen.
Maar ik laat me niet uit het veld slaan. We gaan nog steeds op vakantie. Dat plannen we gewoon tussen alle controles in. Verder heb ik veel plezier aan het borduren en ander handwerken, maar ook aan het bloggen. 


Het jaar eindigde weer met sneeuw.




2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne hulp kregen jullie met het klussen.
    Het zal nu wel klaar zijn, denk ik.
    Geniet je van je mooie huis?

    Ook sterkte met je gezondheidsklachten.
    Fijn, dat je leuke hobby's hebt gevonden.
    Die geven afleiding.

    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij 'elke dag een foto' toch nog wat sneeuwfoto's en die eerste is een hele mooie. Fijn dat er veel hulp was met klussen.
    Je lag dus behoorlijk in de lappenmand. Fijn dat het nu redelijk goed gaat en je de vakanties niet hoeft te missen, die geven ook weer energie om alles aan te kunnen. Handwerk is ook een fijne afleiding. Groetjes,
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen