vrijdag 14 maart 2014

Care


14 maart iedere dag een foto

Het onderwerp vandaag is "care", zorgen voor.

Zorgen voor je kinderen. Maar ook zorgen voor je ouders en andere familieleden, als zij ouder worden en steeds meer hulp nodig hebben. Dat heb ik altijd met veel liefde gedaan. 


foto site 50plusser

Helaas hoor je steeds meer dat iedereen maar voor zichzelf moet zorgen. Dat baart mij grote zorgen. Er zijn heel wat mensen die dat niet kunnen en altijd steun en hulp van anderen nodig zullen hebben.
Ook heeft niet iedereen kinderen die die zorg kunnen bieden. Ik voel mij gelukkig dat ik die hulp wel heb kunnen bieden.


Maar je kan ook zorg dragen voor anderen zaken. Zo doe ik al vele jaren vrijwilligerswerk. Ik werk in het Streek museum Hoeksche Waard en draag mijn steentje bij, zodat ons cultureel-erfgoed behouden blijft.
Ik ben een van de mensen die de gehele collectie van het museum fotograferen.
Nu fotografeer ik textiel, momenteel is dat nachtgoed. Ik voel mij zeer gelukkig dat ik al dat prachtige textiel mag fotograferen.



 

1 opmerking:

  1. Fijn dat je die zorg hebt kunnen bieden en nu weer op deze manier bezig bent met het streekmuseum.

    BeantwoordenVerwijderen