dinsdag 4 februari 2014

Thuis


Ons huis geschilderd door mijn moeder in ca. 1980

Gisteravond zijn we thuis gekomen na een week Noord-Holland. We hadden een huisje in Egmond aan Zee gehuurd. Het was een een fijne week waarin we veel gedaan en gezien hebben.
Maar mijn borduurwerk en haakwerkje was ook mee. Heerlijk 's avonds op de bank met mijn werkjes, kaarsjes aan, muziekje erbij.  Bob heeft veel gelezen. Wat is een E-reader dan toch heerlijk! Nooit meer met een doos vol boeken op vakantie.




Overdag trokken we er op uit. Lekker uitwaaien op het strand.



Met de trein naar Amsterdam.



Naar De Rijp



Warme chocolademelk in het Wapen van Münster



Maar ook naar het museum van Betje Wolff



Ook een dagje naar Alkmaar, Purmerend en Marken. Al lijkt het erg veel, het was toch een heerlijk rustige vakantie.

Bob is al weer buiten aan de slag met het snoeien en ik heb de eerste was al weer in de machine. Alles is weer opgeruimd en de tassen staan weer op zolder. 


Vanavond lekker nagenieten  bij de haard, kijken in de boeken die we hebben gekocht tijdens deze vakantie. 





1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke week hadden jullie. Ik had al zo'n vermoeden, maar dacht dat jullie naar het zuiden waren. Mooi schilderij van je moeder. Fijne zonnige dag,

    BeantwoordenVerwijderen