vrijdag 15 november 2013

Klusjes


Omdat het toch regende hebben we donderdag allerlei klusjes gedaan.
Er was van alles blijven liggen. Eerst moest ik een aantal mails beantwoorden, dus dat maar als eerste gedaan.
Ook lag er nog een klus op mij te wachten, een gebroken waskom. Die is van het "Streekmuseum Hoeksche Waard" klik. En ik zou die lijmen. Dat was dus de volgende klus.




Iedere keer als er een stuk gelijmd is, moet het goed drogen voor het volgende eraan gelijmd kan worden. De stukken houd ik op hun plek met plakband, anders zakt het uit.


En zo is het toch weer een toonbare kom.

Tussen door de planten water gegeven en wat zag ik?



Eén van de katten heeft aan deze plant zitten eten. Ik weet niet of een kat hier ziek van wordt.  Maar onze katten en planten is geen goede combinatie. Of ze gooien ze op de grond en dan is de bloempot weer kapot, of ze eten er van. En dat is nu gebeurd.

Omdat we naar de tentoonstelling van Jan Sanders zijn geweest haalde ik de boeken van Jan Sanders te voorschijn. En zag dat het kaft stuk was.




Met wat boekbinderslijm ziet het boek er weer netjes uit.

Ook Bob was binnen aan het klussen. De plavuizen onder de kachel moesten nog steeds gevoegd worden. Ook de houten rand er omheen moest in de beits. 



En weer een klusje klaar, alleen nog het plakband weg halen.

Ik ben 's middags weer verder gegaan met de Mary Wigham.
Het zijn nu echt de laatste steekjes.



Ook het borduurgaren is bijna op. Maar ik red  het wel.
Ik hoop de merklap dit weekend af te krijgen. Dan ga ik aan iets nieuws beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten