donderdag 31 oktober 2013

Wandelen langs de zee

Ik ben dol op de zee, heerlijk wandelen langs de kust. Ook deze vakantie zijn we naar de kust gegaan. Naar Ravenoville Plage in Normandië. Daar is het goed parkeren vlak bij zee.




Het was die dag nog al wisselvallig weer. Maar tussen de buien door hebben we toch nog kunnen wandelen. De temperatuur was prima.

We hadden het plan om hier te picknicken.


Maar dat hebben we toch maar in de camper gedaan, bij het zien van die dreigende lucht. En vlak hierna ging het toch even regenen.


 Na de lunch hebben we heerlijk langs het strand gelopen. In de verte scheen de zon.








Ook hier op dit strand nog overblijfselen uit de oorlog, die zijn hier nog overal aanwezig op de stranden.

 





Bij de parkeerplaats staat een standbeeld van Maris Stella. 

Maar wat ik het leukst vind zijn de kleine huisjes langs de zee.






Ze zijn allemaal anders van kleur en grootte en het zijn er veel. 

2 opmerkingen:

  1. Mooi verslag van jullie bezoek aan het strand in Normandië. De wolkenluchten geven ook een speciale sfeer aan het plaatsje. Die huisjes op een rij zijn wel heel bijzonder, zijn het vakantiehuisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn vakantiehuisjes volgens mij. Ik heb al op het internet gezocht of ik iets over verhuur er van kon vinden. Maar ik heb niets gevonden. Ik vind ze ook zo vreselijk leuk en zo vlak aan zee.
      groetjes Will

      Verwijderen