woensdag 4 september 2013

Woensdag


Vandaag waren we thuis, geen enkele afspraak. Voor Bob was het goed, die heeft nog steeds last van zijn ribben. Maar hij is wel een flinke wandeling met Buda gaan maken. Een rondje bij ons huis is toch gauw 5 kilometer. Ze hebben heerlijk door het bos langs de Kil gewandeld.  Ik was thuis en heb maar weer eens koper gepoetst. Ik mag dat graag doen. Er zullen wel niet veel mensen zijn die het ook leuk vinden, gezien al het koperwerk dat je op rommelmarkten vind.
 Deze bouilloir is van mijn grootmoeder en stond al jaren te wachten op een poets-beurt. Ik heb het met mijn  "papje" gedaan. Het recept van het papje kan hier vinden.
Omdat je dan gauw en met niet al te veel moeite een goed resultaat krijgt.


Zo vol stof  was het

Ingesmeerd met het "papje"



En dit is het resultaat na een half uurtje werk. De bouilloir kan weer met trots getoond worden.

Natuurlijk heb ik niet de hele dag gepoetst. Ook wat andere huishoudelijke zaken (de was) gedaan. Maar na de thee had ik tijd voor mijn borduurwerk.



Onze logé vermaakt zich nog steeds prima

Geen opmerkingen:

Een reactie posten