maandag 2 september 2013

Maandag


De eerste dag van de week. Het begon met een bezoek voor mij aan het ziekenhuis. Dit keer de dermatoloog. Het spreekuur liep erg uit zodat we pas om 12 uur weer thuis waren. En Bob wilde zo graag nog de dakkapellen schilderen. Want nu is het weer de komende dagen nog goed. Als er de komende week geen bijzonderheden zijn, kan hij de beide dakkapellen wel geschilderd hebben.



Ik heb vanmiddag eerst gestofzuigd, want na een weekend en met twee katten en een hond is dat echt nodig. Maar onze logé is daar erg bang voor. Maar het moet toch gebeuren. Hij was maar in zijn bench gekropen, weg van dat akelige ding.




Daarna een paar foto's van hem genomen, om naar zijn baasjes op te sturen.
Om drie uur ben ik gaan zitten met een kopje groene thee en ben weer verder gegaan met de Mary Wigham.  Buda, de logé lag weer gezellig bij mij.




Morgen hoop ik weer verder te kunnen gaan met borduren. Want in de avond maak ik toch te veel foutjes. Zo had ik de twee gele vogeltjes in een verschillende kleur gemaakt . Halverwege ben ik verder gegaan met 3822 i.p.v. 3855. Het is wel alle twee geel, maar in het daglicht zie je dat er een duidelijk verschil in kleur is. Maar ik heb het hersteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten