zaterdag 2 maart 2013

Rommelige week

Het is een rommelige week geweest. Maandag naar Ikea gegaan, omdat een geleide-rail uit mijn keukenkast stuk was. We hebben nog geen ander, want volgens de dame van de servicebalie is na twee jaar de garantie over en is het ook niet meer leverbaar. Maar volgens onze papieren hebben we 25 jaar garantie. Deze dame had waarschijnlijk haar dag niet, ze begon over hoe je een keuken gebruikt ......  Het was maandag en 10 uur.
Mijn keuken ziet er na 16 jaar perfect uit, behalve dan dat afgebroken plastiek wieltje.
Bob heeft er gelukkig nu een oplossing voor bedacht, maar ik wil gewoon garantie, dus een andere rail.
 Dinsdag kwamen ze voor de riolering, groot onderhoud van de gemeente. Er moest heel wat gegraven worden. Want bij de aanleg was het niet helemaal goed gegaan. Alles is te diep geplaatst en dat zorgt voor problemen.




Maar klaar is het nog niet, de put moeten ze nog opmetselen en ook komt er een nieuwe schakelkast. 
Woensdag naar een rommelmarkt geweest, op zoek naar een lamp voor de boekenzolder. Niets gezien wat ik leuk vind. Ik houd nu eenmaal van kroonluchters. Ik zoek maar gewoon verder. Maar wel iets gevonden voor een tijdelijke oplossing: een kroon van karton.
Verder hadden we nog twee verjaardagen en een afscheid op mijn werk. Daarbij ook een hond te logeren. Dat is allemaal beslist niet vervelend, maar het was gewoon rommelig. Ik heb niet veel kunnen borduren of handwerken. Zelf lezen schoot er bij in. 




Bob en Timo gaan de kroon straks ophangen. Nu zijn ze bezig met de lampjes, die ik graag op de tafel wil zetten. De tafel is klaar. 

gauw een paar dingen op de tafel gezet



Straks aan iedere kant een lamp


Maar wat mijn week gewoon geweldig maakte was een enorme roofvogel. Ik keek uit het raam en daar zat hij in een boom. Zou het soms een visarend zijn? Jammer dat ik zo weinig van de roofvogels afweet. Het was een pracht gezicht toen hij weer verder vloog. Ik kon helaas maar één foto maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten