dinsdag 12 maart 2013

Opruimen

Na twee lentedagen is het nu ijzig koud. De wind giert om het huis. Wel schijnt de zon. Maar het opruimvirus heeft toch toe geslagen. We hebben prachtige bergruimtes onder het dak, maar.... Daar stoppen we dus werkelijk van alles in. Afgelopen winter hebben we daar muizen gehad. Schoonmaken is dus erg nodig. Maar eigenlijk wil ik niet weten wat daar allemaal in zit. Nu alles eruit gehaald is zie je pas ook hoeveel het is. Want ik ben erg goed in stouwen. Dus tijd om te ruimen.










Ik heb altijd graag wat inpakpapier voorradig, maar dat ik zoveel rollen had wist ik niet. Helaas zijn een aantal rollen aangevreten, maar verder valt de schade mee.
Bob heeft het nu helemaal schoon en ik zal de boel straks weer in ruimen. Maar niet alles gaat er weer in terug. De doos "voor de rommelmarkt" is al weer aardig vol. Troep ging meteen de afvalemmer in.
Ook kwam ik weer een aantal leuke dingen tegen. Zo ook mijn houten bouwdozen, zeker 60 jaar oud.



Een mand vol kwartetspellen, die heb ik maar in de kist met oude puzzels gestopt. Want ik heb een poosje kwartetspellen verzameld. Je hebt een paar aardige kwartetspellen en dan zie je op een rommelmarkt weer een leuk spel en daarna nog een en voor je het weet zijn het er wel erg veel. Gelukkig is de kist nu vol, geen ruimte meer, dus geen nieuwe kwartetspellen.






1 opmerking:

  1. Die spullen doen meteen goed dienst als isolatiemateriaal ;) Ik ben ook gek op pakpapier, maar heb er toch iets minder van. Leuk dat je de blokkendozen terugvond. Succes met inruimen maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen