zondag 18 november 2012

Borduren



Enkele van mijn borduurwerken



Vandaag heb ik maar eens een rustdag genomen.
Timo heeft gisteren mijn Booxter bijgewerkt. Want ik had problemen met het invoeren van foto's.
Ik gebruik Booxter om onze boeken te catalogiseren. Maar je kan het ook gebruiken voor films en dvd's


Ik heb nu ruim 5500 boeken ingevoerd. Maar er staan nog 70 bananendozen met boeken in de schuur. Dus voorlopig ben ik dus nog niet klaar. Ook zullen we er een plek voor moeten vinden. Als Bob niets weet te doen dan kan hij altijd nog boekenkasten maken.

Met mijn borduurwerk "Grand Marquoir" ben ik weer verder gegaan. Ik vind het borduren nog steeds een prettige bezigheid.


We hebben nu maar eens een aantal borduurwerken opgehangen. Want ze stonden maar op zolder en dat is toch zonde.

Er is nog ruimte over. Maar eens kijken wat ik daar op ga hangen. Waarschijnlijk een letterlapje. Want die hangt er nog niet.
De beide koeien heb ik voor Bob gemaakt. Die hebben jaren bij hem op kantoor gehangen.
Links-boven hangt een kerst-merklap. Die heb ik zo'n 20 jaar geleden gemaakt.

1 opmerking:

  1. Je borduurwerken hangen daar mooi, beter dan op zolder. De GM in rood wordt ook mooi. Ik maak 'm in mokkabruin. Succes mat catalogiseren!

    BeantwoordenVerwijderen